V případě, že Klient vratnou kauci nezaplatí a při jeho odjezdu je:
- ubytování poškozený (poškozené vybavení) a Klient poškození Poskytovateli ubytovacích služeb nenahradil, a/nebo
- existují nedoplatky za ubytování a jiné služby, a/nebo
- je potřeba apartmán nadstandardně uklidit,
- byl porušen zákaz kouření,
je Poskytovatel ubytovacích služeb oprávněn účtovat příslušnou částku k tíži kreditní karty Klienta.
Storno podmínky
Oznámení o zrušení nebo změně rezervace je nutné 7 dní před datem příjezdu, abyste se vyhnuli sankci za zrušení/změnu. Pokud rezervaci zrušíte/změníte alespoň 7 dní před datem příjezdu, bude vám platba vrácena v plné výši. Pokud zrušíte/změníte méně než 7 dní před datem příjezdu, vaše platba propadne. Pokud nebudou platby provedeny v požadovaném termínu (3 dny po vytvoření rezervace), vyhrazujeme si právo rezervaci zrušit.
Děkujeme za dodržování a těšíme se na vás.